Pirkuma veikšana internetveikalā
1. Uzsākot lietot Melodija.lv internetveikalu NAV jāreģistrējas;
2. Preču atrašanai vietnē iesakam izmantot dažādās iespējas, kas ir lietotāju rīcībā:
- sadaļa - Visas plates;
- šķirošana pēc nosaukumiem alfabētiskā secībā;
- šķirošana pēc cenas - no mazākas, vai no lielākās cenas;
- meklēšana izmantojot lapas Meklētāju (padoms - meklēt pēc neliela vai unikāla nosakuma fragmenta).
Preču atrašanai var izmantot arī internetapārlūka meklētāja rīku.
3. Izvēlēto preci, ar "Pievienot grozam" pogas palīdzību, pievienojiet pirkumu grozam; Uzreiz atveras groza saturs, kuram apakšā ir poga "Noformēt pirkumu". Ja nevēlaties uzreiz noformēt pirkumu, bet turpināt preču pārlūkošanu, aizveriet preču groza joslu, izmantojot krustiņu joslas augšpusē.
4. Jebkurā brīdī, grozā saliktās preces var aplūkot atverot "Pirkumu grozu", kas pastāvīgi atrodas lapas augšējā izvēlnē. Turpat grozā var veikt izvēlēto preču skaita korekciju vai dzēst kādu preci no pirkumu saraksta.
5. Kad esat pārliecinājušies par sava pirkuma groza saturu, spiediet "Noformēt pirkumu", lai ievadītu piegādei nepieciešamo informāciju;
- turpmākajos soļos jāievada pircēja kontaktinformācija: vārds, uzvārds, telefons, e-pasts, adrese,
- ja pircēja rīcībā ir Dāvanu karte vai Atlaides kupons, to kodus nepieciešams ievadīt atiecīgajos lauciņos.
Pirkuma noformēšanas brīdī NAV janorāda nekā klienta maksājumu, bankas vai maksājumu karšu informācija.
6. Nākamajā solī jāizvēlas pirkuma piegādes/saņemšanas veids.
Internetveikalā nopirktās preces var saņemt sekojošos veidos:
- saņemt mūsu veikalā: Brīvības ielā 98, Rīgā (bez papildus maksas);
- ar kurjera piegādi Rīgā (3.00 €), piegāde tajā pašā vai nakamajā dienā pēc apmaksas saņemšanas;
- Omniva pakomātos visā Latvijā (3.90 €), piegāde 2-3 dienu laikā pēc apmaksas saņemšanas,
7. Pabeidzot pirkuma noformēšanu Jūs redzēsiet izvēlēto preču kopsavilkumu.
8. Pēc pirkuma pabeigšanas klientam tiek izsūtīts automātisks e-pasta ziņojums ar visu pasūtījuma informāciju. Ja vienas stundas šāds ziņojums nav vēstuļu kastītē, jāpārbauda spama kastīti. Ja arī tur nav ziņojuma, ļoti iespējams, ka ir ieviesusies kāda kļūda pasūtījumā...
9. Vienas līdz divu darba dienu laikā, pēc pasūtījuma veikšanas, klientam tiek izsūtīts apstiprinājuma ziņojums ar maksājuma veikšanai nepieciešamo informāciju. Vai arī ar klientu sazināsies veikala darbinieks, lai vienotos par kurjera piegādes laiku.
Jautājumu gadījumā lūdzam sazināties ar mums pa tālruni vai izmantojot e-pastu!
Pateicamies, ka izmantojat mūsu internetveikala pakalpojumus!